Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Långrygg - 24 mars 2008 05:42


Igår var en mycket bra dag, den började med en moppetur till Big C, frukost där, veckohandling. Tankade även moppen för första gången sen flytten till storstan, det behövdes knappt, men slog till ändå, ca 14 kr för 3/4 tank.


Otroligt varmt igår, så när vi kom hem blev det att knalla upp till poolen. Där spelades det även GameBoy och jag läste även i min nyinköpta bok: Slash. Mycket bra bok! 


Som vanligt var den stora poolen helt folktom, fattar inte varför fler inte använder den? I gymmet som ligger precis jämte stod det ett några och halvdrog lite i stängerna. Tanken var att även jag skulle slita lite, men det blev aldrig av. Satt i skuggan men lyckades såklart bränna mig ändå. För mig innebär det 3 dagar med olika färger: röd, rosa, vit...


Sen hem till duschen och lunch. Somtum (papayasallad), lao nudlar och bbq pork, smarrigt! Kollade lite på Family Guy och somnade, väldigt lång tupplur!


Pillade lite på datorn men tröttnade snabbt. Tog en promenad i området, hittade ett par trevliga affärer med delikatesser från farangland, dyrt såklart, men en vacker dag ska jag slå på stort!


Efter det var det dags att fortsätta med ALIEN-boxen, Aliens Special Edition, antagligen en av de bästa filmer som någonsin gjorts!

Klämde några ägg till filmen. Dåligt val när alienäggen öppnas och det kryper ut spindelliknande grejer.


Sen slumrades det sött hela natten.


Ikväll kan det nog bli Alien 3 Special Edition, dom säger att den ska vara mycket bättre än bioversionen, man kan ju hoppas...

Ovido - Quiz & Flashcards