Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Långrygg - 18 mars 2008 02:54


I November förra året kom hela familjen Lauda till Bkk.

Till och med Lill-Laudan var med! Jag hade såklart bokat in dom på Stable Lodge (man är ju lojal).


Familjemiddag vid poolen, försöka snappa upp allt som hänt där hemma. Presenter hade jag fått också, både från Mor Rygg och från familjen Lauda, men deras present fick jag inte öppna förrän på julafton!


Sen begav Greven, Laudan och jag oss ut i Bkk-natten. Greven hade ju aldrig varit här, men han smälte in rätt så snabbt.


Framåt natten hade Greven förvandlats från en blyg turist till rena rama John Travolta! Han charmade alla på dansgolvet...


Nån dag efter så åkte "the Laudas" till Koh Chang och jag blev kvar här. Dom kom tillbaka innan hemresan och vi tre var ute igen. Denna gången fick vi även tag i fina mössor från Chiang Rai och vi var, enligt oss själva i vår sangsomdimma, tuffast i byn!

Ovido - Quiz & Flashcards