Alla inlägg den 30 april 2008

Av Långrygg - 30 april 2008 02:43

"Herdestund", fantastiskt! Enligt Aftonbladet har någon hittat en film där Jimi H har det trevligt med två damer, dålig belysning, men de påstår att de är säkra på att det är han.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article2373202.ab


Man kan tänka sig att de fick The Jimi Hendrix Experience


Det närmaste vi kommer Hendrix här är nog Sek Loso. Har aldrig sett dem live, men ska försöka lyckas med det snart och lämna rapport. Ska jag vara ärlig har jag inte hört nåt som jag minns av dem heller.


Efter att ha kollat runt lite på Wikipedia hittar jag följande, och denna låt kommer jag ihåg: "mai bai Pantip" (jag går inte till Pantip)


Den handlar om en man som dejtar en tjej. Han tar med henne på shopping i World Trade Center, MBK Center och Siam Square, men vägrar att ta med henne till Pantip Plaza eftersom hans ex jobbar där.


Här ser man Sek Loso i ett skönt gitarrsolo: 

Ovido - Quiz & Flashcards