Alla inlägg den 20 april 2008

Av Långrygg - 20 april 2008 18:02


Igår var det lördag - biodag. Inte nåt särkilt som visades, antingen skulle vi se Superhero movie eller Street Kings. När vi kom till biografen i shopping centret Emporium så låg Superhero Movie närmast för visning.


Men killen som sålde biljetterna hade inte lust att låta oss se den filmen, den var för dålig sa han, i samma stil som Scary Movie. Jag hade anat detta, men hade efter en hel dags promenerande på teknikvaruhuset Panthip Plaza tappat all egen vilja och var fogligare än en... fog. 


Så det blev Street Kings i alla fall, lite intressantare tyckte jag. Visserligen fick vi vänta i över en timme innan den skulle visas igen, men då kunde man ju promenera runt i fler affärer, hurra!


Just när jag skulle betala kom jag på att de ringt från biografen innan i veckan och sagt att jag vunnit något. Nämnde detta och fick reda på att jag vunnit gratis VIP-biljetter! Detta innebär skönare stolar, mer benutrymme och filtar, sa jag att det var gratis också?


Filmen då? Ja den var sådär, började bra, men blev sedan rätt konstig. Den ville nog vara lite Training Day. Keanu var lite bättre än väntat.


2,5 Långryggar av 5 möjliga.

Ovido - Quiz & Flashcards