Alla inlägg den 6 april 2008

Av Långrygg - 6 april 2008 10:14


En bild säger mer än tusen ord, men bild och ord tillsammans? Det blir en hel massa ord!

Av Långrygg - 6 april 2008 06:07


Maja är iväg med jobbet och skjuter (spelar?) paintball. Själv valde jag hemmadag. Och det var väl tur, det regnar nämligen här i Bangkok. Vet ju inte hur det ser ut i Pattaya, det är kanske sol där dom leker krig.


Själv ska jag mysa runt här hemma med naveln bar. Se nån film, det är ju ok när det regnar ute, pilla lite i naveln, den är ju som sagt bar.


Igår var vi och såg "Vantage Point" på Emporium, helt ok, lite udda upplagt, en del i salongen bröt ihop på vissa ställen, ska inte säga för mycket, men den var som "24" fast precis tvärtom... 


Nej, nu ska jag släppa loss här hemma, vara mig själv och ja, jag kanske pratar lite tyska mot slutet: 

Ovido - Quiz & Flashcards