Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Långrygg - 17 januari 2007 07:36

Åkte ner till Kata Beach på Phuket i 3 små dagar. Stisse var redan där, boende bredvid favoritbaren. Själv tog jag in på Smile Inn som vanligt, mycket trevligt hotell!Glömde tyvärr sömntabletter till den 9 timmar långa bussresan, så jag var rätt trött när jag kom fram.När vi ätit frukost hos Dansken (smörrebrö, smarrigt) så visade jag Stisse stranden som han inte lyckats hitta under sin vecka i Kata, han hade styrt vänster i stället för höger där vägen delades, lustigt..Hann även möta Tobbe & Karin på deras sista kväll i Thailand, mycket trevligt, lille Tobbe har man ju inte sett på flera år! Tyvärr var han magsjuk och orkade inte så mycket, men vi lyckades visa honom lite av Patong i alla fall.På fredagen var jag tvungen att sitta vid datorn på rummet en stund, men sen var det fest igen. Tyvärr var 3 nätter alldeles för kort, min sista minisemester, nu vill jag ha en låååång istället.Har precis snackat med Stisse, han har hemlängtan till Hua Hin, jag tror det är Rövlappen han saknar...

Ovido - Quiz & Flashcards