Alla inlägg under februari 2007

Av Långrygg - 7 februari 2007 11:42

Var hos veterinären, köpte mat och en liten väska att bära mina barn i. Då hörde jag någon som ropade "Jimmieee". Man tittar ju efter då såklart. Det visade sig att det var en hund som hette Jimmie. Det roliga är att det är den tredje hundvalpen på kort tid som jag träffat på som gått under namnet Jimmie. Är detta en trend? Kommer det att sprida sig? Är jag en honnajävel?Bilden är på min före detta hund, Åke (ja, som katten). Hon bor nu i Sisaget och har det enligt uppgift väldigt mysigt där.

Av Långrygg - 5 februari 2007 12:47

...but the fight for freedom must go on!

Av Långrygg - 4 februari 2007 03:55

I fredags fyllde vår kvartersdoktor Håkan år, han bjöd på storstilat kalas på restaurangen "Sarm Poying" (Tre Tjejer). Massor med god mat och dricka, tack käre herr Doktor!

Av Långrygg - 1 februari 2007 02:56

Solen skiner, katterna har kommit ner från taken, hundarna har slutat yla, fåglarna kvittrar, folk vågar sig ut på gatorna, myggorna leker följa John, ölnivån börjar så sakteliga återställas till det normala...Stefan har åkt hem.

Ovido - Quiz & Flashcards