Alla inlägg under december 2006

Av Långrygg - 4 december 2006 05:14

I lördags var det dags för en sån däringa Visum tripp till Burma(Myanmar)igen. Rätt trist, men vad gör man inte för att få stanna i the Land of Smiles...Åkte 24.00 i Lördags och kom tillbaka vid 17-tiden i går(söndag), intensivt: buss, bil, båt, bil, buss.. hemma.Men jag fick åka alldeles själv i en VIP-buss hem, så resan slutade lyckligt. Och jag fick ju mina 2 månader.Inga bilder tyvärr.. Det där med kameran...Jag lägger upp en bild från en Malaysia-visum-trip istället. Mina reskamrater som sover ruset av sig på tåget.

Av Långrygg - 2 december 2006 04:39

Då är man modern igen, egen blogg! Håller just nu på att försöka komma tillrätta i mitt nya böle, högt upp på berget. Långt från stan, men svalt och skönt. Detta blir mitt 4:e böle i Hua Hin på lite mer än 2 år...Måste köpa en ny kamera så jag kan skicka upp bilder, söp ju av min gamla efter Lundell-konserten hemma i Sölves. Måste nog ha en med video också...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards