Alla inlägg den 4 december 2006

Av Långrygg - 4 december 2006 11:18

Sitter just nu och äter en bortglömd Chili Con Carne som jag hittade i den annars tomma frysen i det gamla Bölet. Har ännu inte fått upp internet till det nya, var på CAT och hörde idag, 2 veckor till... Långsamt bredband...Så jag får sitta i Gammel-Bölet och jobba, alldeles tomt förutom på "kontoret", men ganska mysigt, lite som att campa ungefär.(fan va meningslöst, men Bloggar ska väl vara det?)Lägger upp en bild på lite godare mat.

Av Långrygg - 4 december 2006 05:14

I lördags var det dags för en sån däringa Visum tripp till Burma(Myanmar)igen. Rätt trist, men vad gör man inte för att få stanna i the Land of Smiles...Åkte 24.00 i Lördags och kom tillbaka vid 17-tiden i går(söndag), intensivt: buss, bil, båt, bil, buss.. hemma.Men jag fick åka alldeles själv i en VIP-buss hem, så resan slutade lyckligt. Och jag fick ju mina 2 månader.Inga bilder tyvärr.. Det där med kameran...Jag lägger upp en bild från en Malaysia-visum-trip istället. Mina reskamrater som sover ruset av sig på tåget.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards